Менеджер з продажу

Та сама рекрутингова компанія України, яка закриє ті вакансії, які інші не можуть. Об’єднуємо A-Players і найкрутіші компанії.

Залиште заявку і отримайте відповіді на всі запитання стосовно підбору персоналу

    Заповніть контактні дані:

    Переваги замовлення менеджера з продажу в A-Play

    1. Підбір менеджерів з продажу – наша ключова спеціалізація;
    2. Ми закрили більше 1 500 вакансій, і з них 500+ з продажу ніші;
    3. За 5 років роботи ми провели понад 150 000 співбесід та більше 50 000 – на позицію менеджера з продажу;
    4. Наша власна база налічує понад 3 200 кандидатів та 1 000+ кандидатів з них – менеджери з продажу;
    5. Працюючи з нами, Ви звільните час на виконання завдань, які принесуть Вам більше грошей, а ми знайдемо Вам найкращого співробітника на ринку праці;
    6. 2 рази на тиждень Ви отримуватимете докладний звіт про виконану роботу в цифрах через наш чат-бот, а наш проджект-менеджер відповість на всі Ваші запитання у будь-який зручний час.

    Хто такий менеджер з продажу та які у нього перспективи кар’єрного зростання?

    Менеджер з продажу – це головна людина в компанії, яка приносить гроші і взаємодіє з потенційним покупцем Вашої послуги або товару до моменту здійснення угоди. Можна сказати, що це ключова ланка Вашого бізнесу, тому що від дій та навичок цієї людини залежить прибуток компанії.

    У перспективі, така людина може стати керівником відділу продажів/тим-лідом та приносити ще більше грошей компанії руками інших менеджерів, вибудовувати процеси так, щоб компанія отримала найбільшу вигоду від такої співпраці.

    Процес пошуку менеджера з продажу A-Play

    1. Необхідна річ для початку пошуку – правильно сформована заявка на підбір, де Ви описуєте портрет ідеального кандидата, вимоги та умови роботи. Протягом усього пошуку наш рекрутер шукає кандидата максимально схожого на портрет у заявці. Ми з радістю в цьому допоможемо та дамо рекомендації щодо посадових обов’язків, умов, вимог та зарплати;
    2. Після затвердження заявки ми запускаємо процес пошуку, використовуючи 8 джерел пошуку менеджера з продажу:
      – Власна база кандидатів;
      – розміщення вакансії у 2-х наших ТГ-каналах (A-Play та Catwork);
      – Work.ua;
      – Rabota.ua;
      – Djinni;
      – LinkedIn;
      – Профільні ТГ-канали;
      – Інстаграм нашого СЕО.
      За бажанням ми можемо оформити пости для Ваших соціальних мереж.
    3. Закривши 500+ вакансій менеджера з продажу, ми маємо величезну експертизу та власну систему пошуку, яка дозволяє закрити вакансію під Ваші вимоги в найкоротші терміни.

    Переваги найму менеджера з продажу

    1. Збільшення продажів і як наслідок – прибутку компанії: наш менеджер з продажу не просто побудує правильну комунікацію з потенційними клієнтами, а доведе клієнта до угоди та заробить гроші компанії;
    2. Можливість делегувати: якщо власник бізнесу самостійно займається продажами, то це можливість передати професіоналу частину завдань та сфокусуватися на інших, пріоритетніших завданнях пов’язаних з розвитком бізнесу;
    3. Масштабування бізнесу: якщо кількість заявок від клієнтів зростає, поточні співробітники можуть не встигати їх обробляти. Розширення штату дозволить залучити більше клієнтів;
    4. Продаж – одна з найважливіших частин успіху компанії і нести за них відповідальність повинен кваліфікований менеджер.

    На що ми наголошуємо в нашій роботі?

    Ми регулярно звертаємо увагу на зворотний зв’язок:

    1. Від попередніх роботодавців: ми завжди збираємо зворотний зв’язок із 2 минулих місць роботи людини, яку плануємо вивести до Вас на роботу. Якщо вона неоднозначна чи негативна – ми ніколи не рекомендуватимемо цього співробітника;
    2. Від кандидатів, які пройшли нашу вирву: ми просимо оцінити роботу рекрутера після проведеної співбесіди. Саме це допомагає оптимізувати процес, щоб він максимально комфортно проходив для кандидата та залучав найкращих;
    3. Від наших клієнтів: для нас основне – це репутація та задоволений клієнт, який рекомендує нас своїм партнерам по бізнесу.

    Обов’язки менеджера з продажу

    1. опрацювати вхідні заявки від клієнтів;
    2. У деяких випадках: опрацювати холодну базу, знайти та залучити нових потенційних клієнтів;
    3. Підтримувати взаємовідносини із поточними клієнтами, щоб вони купували більше;
    4. Виявити потреби та болі клієнтів;
    5. Провести переговори та сформувати комерційну пропозицію;
    6. Надати найкращий сервіс для клієнта на всіх етапах угоди;
    7. вести CRM, формувати звітність;
    8. І найголовніше – виконати план із продажу.

    Середня заробітна плата менеджера з продажу

    Багато в чому формування рівня доходу менеджера з продажу залежить від наступних факторів:

    1. Регіон пошуку менеджера: у великих містах побажання щодо рівня з/п будуть вищими;
    2. Формат роботи: віддалений, офісний або в полях. Найкомфортніший формат для менеджера в даний момент – віддалений, тому багато хто готовий розглянути нижчий рівень, якщо роботодавець дає можливість працювати не в офісі;
    3. Ніша компанії: є ніші, де за рахунок високого чека на послуги менеджер з продажу може продавати та заробляти більше у 5 разів ніж у середньому по ринку;
    4. База та клієнти: наявність бази клієнтів, відсутність холодних дзвінків – також можуть відігравати роль у формуванні з/п. Наприклад, кандидати, які працюють виключно з холодною базою клієнтів – можуть отримувати найвищу ставку;
    5. Знання іноземних мов: менеджер, який знає іноземну мову на розмовному рівні – може розраховувати більший рівень доходу.

    Загалом, якщо розглядати середній рівень, то новачок може розраховувати на 20 000 – 25 000 грн (ставка + % від продажу), а сильний спеціаліст із досвідом роботи від 3 років – 45 000 грн+. Але це не межа і як уже було зазначено вище – дуже багато факторів може вплинути на зростання цих цифр у бік збільшення.

    Наступні результати роботи менеджера з продажу також залежать від правильно збудованої адаптації та інтеграції їх у колектив. Прописані процеси продажів, скрипти та тимлід здатні в найкоротші терміни привести людину до результату та допомогти зробити перші продажі, які мотивуватимуть робити більше та краще.